Cloud telefonie

Bellen in de cloud, overal.

De cloud is de toekomst, dat weten we nu al een tijdje. Maar staat je telefonie al in de cloud? Door via het internet te bellen ben je optimaal bereikbaar voor je klanten én collega’s. Geen ingewikkelde en dure telefooncentralesystemen, nee. Cloud telefonie is eenvoudig, handig en goedkoper.

Thuiswerk proof

Het hele telefoonsysteem is altijd en overal toegankelijk.

Betrouwbaar

Een telefooncentrale in de cloud is steeds up-to-date.

Voordelig

Tot de helft goedkoper dan traditionele telefonie.

Flexibel

Voeg onbeperkt en wanneer je wil nummers toe.

waarom kiezen voor cloud telefonie?

Flexibel, Makkelijk & Goedkoper.

Bellen in de cloud vervangt het gebruik van een vaste telefoon vanuit uw bedrijfslocatie om te bellen en gebeld te worden. Om VoIP (Voice over IP) te laten werken, moet je je computer of device verbinden met het internet. Dat is handig omdat VoIP op elk moment van de dag toegankelijk is, zelfs wanneer je onderweg bent of van thuis werkt. Via je mobiele telefoon of tablet kan je bellen via het mobiele netwerk met gebruik van een zéér handige app.
Businessman In Cubicle Wearing Headset Talking To Colleague In Busy Customer Services Centre
Functionaliteiten

Alles wat jouw bedrijf nodig heeft

Hieronder kan je onze meest gebruikte functionaliteiten terugvinden.
Graag nog een andere functionaliteit gewenst? Laat het ons zeker weten dan bekijken we wat mogelijk is!

Keuzemenu

Laat de beller kiezen bij wie hij terecht wil komen a.d.h.v. een keuzemenu.

Adresboeken

Hou de meest gebruikte contacten bij in uw persoonlijk adresboek of maak één aan op bedrijfsniveau.

Spraakberichten

Stel zelf gemakkelijk vaste of dynamische spraakberichten in en maak wachtrijen aan.

Doorschakelen

Laat de telefoon niet eindeloos rinkelen, maak flows waarbij oproepen doorgeschakeld worden.

CRM Integratie

Integreer met je favoriete CRM oplossing en maak het uitbellen een pak efficiënter.

Gespreksopname

Neem gesprekken op om uw service te verbeteren en optimaliseren.

Meldtekst

Met een meldtekst kun je op verschillende momenten (bv. feestdagen) een speciale meldtekst instellen waarmee je je klant met een geluidsbestand kunt informeren.

Voicemail

Achter elk inkomend belplan kan een voicemail geplaatst worden. De tekst van de voicemail kun je zelf heel eenvoudig aanpassen.

i-Flex

1 nummer
  • Keuzemenu
  • Adresboeken
  • Spraakberichten
  • Doorschakelen
  • Gespreksopname
  • Voicemail
  • Meldtekst
  • Wachtmuziek

Flex

1 tot 25 nummers
  • Alles van i-Flex
  • Conference calls
  • Voicemail to email
  • Zelf-beheer
  • Hosted security
  • Integraties met software

Flex PRO

25 en meer nummers
  • Alles van i-Flex en Flex
  • Click-to-dial
  • Wachtrijen
  • Gesynchroniseerde telefoonboek
  • Call whisper
  • Hot desking
  • Statistieken
overschakelen

Hoe Gaan We Te Werk?

Offerte

Vraag een offerte aan. Wij sturen u adhv uw noden en wensen een gepaste offerte op.

Configuratie

Wij brengen alles in gereedheid. We configureren de toestellen en stellen de gewenste flows in.

Installatie

Wij komen ter plaatse om de toestellen aan te sluiten en geven een woordje uitleg.