Hybride telefonie

Zakelijk bellen, zoals het hoort.

Met een hybride systeem verbinden we je huidige telefooncentrale met het internet. Er zijn dus geen investeringen meer nodig en je kan meteen beginnen bellen. Je huidige telefoonnummer kunnen worden overgenomen en je kan er ook nieuwe aanmaken.

Geluidskwaliteit

HD-geluidskwaliteit voor een zuiver telefoongesprek.

Betrouwbaar

Beveiligde verbindingen en steeds online.

Lage kosten

Verlaag aanzienlijk je maandelijkse kosten.

Nummervrijheid

Behoud je telefoonnummers of kies voor nieuwe.

Waarom kiezen voor Hybride Telefonie?

Verbind je traditionele centrale met het internet

Een hybride telefooncentrale kent lage maandlasten doordat je onderling gratis kan bellen en je per lijn betaald aan scherpe beltarieven.
Alle klassieke IP-telefooncentrales kunnen uitgerust worden met een hybride systeem. Zowel de huidige nummers als de functionaliteiten kunnen worden behouden. Bovendien behoort een hybride telefooncentrale tot de meest stabiele op de markt.

Businesswoman In Cubicle Wearing Headset Talking To Caller In Busy Customer Services Centre
Functionaliteiten

Alles wat jouw bedrijf nodig heeft

Hieronder kan je onze meest gebruikte functionaliteiten terugvinden.
Graag nog een andere functionaliteit gewenst? Laat het ons zeker weten dan bekijken we wat mogelijk is!

Keuzemenu

Laat de beller kiezen bij wie hij terecht wil komen a.d.h.v. een keuzemenu.

Adresboeken

Hou de meest gebruikte contacten bij in uw persoonlijk adresboek of maak één aan op bedrijfsniveau.

Spraakberichten

Stel zelf gemakkelijk vaste of dynamische spraakberichten in en maak wachtrijen aan.

Doorschakelen

Laat de telefoon niet eindeloos rinkelen, maak flows waarbij oproepen doorgeschakeld worden.

CRM Integratie

Integreer met je favoriete CRM oplossing en maak het uitbellen een pak efficiënter.

Gespreksopname

Neem gesprekken op om uw service te verbeteren en optimaliseren.

Meldtekst

Met een meldtekst kun je op verschillende momenten (bv. feestdagen) een speciale meldtekst instellen waarmee je je klant met een geluidsbestand kunt informeren.

Voicemail

Achter elk inkomend belplan kan een voicemail geplaatst worden. De tekst van de voicemail kun je zelf heel eenvoudig aanpassen.

i-Flex

1 nummer
  • Keuzemenu
  • Adresboeken
  • Spraakberichten
  • Doorschakelen
  • Gespreksopname
  • Voicemail
  • Meldtekst
  • Wachtmuziek

Flex

1 tot 25 nummers
  • Alles van i-Flex
  • Conference calls
  • Voicemail to email
  • Zelf-beheer
  • Hosted security
  • Integraties met software

Flex PRO

25 en meer nummers
  • Alles van i-Flex en Flex
  • Click-to-dial
  • Wachtrijen
  • Gesynchroniseerde telefoonboek
  • Call whisper
  • Hot desking
  • Statistieken
overschakelen

Hoe Gaan We Te Werk?

Offerte

Vraag een offerte aan. Wij sturen u adhv uw noden en wensen een gepaste offerte op.

Configuratie

Wij brengen alles in gereedheid. We configureren de toestellen en stellen de gewenste flows in.

Installatie

Wij komen ter plaatse om de toestellen aan te sluiten en geven een woordje uitleg.